گروه ای‌سی‌ام دانشگاه جهرم

آخرین مطالب

۶ مطلب توسط «فاطمه سالاری» ثبت شده است

مسابقه انتخابی در روز جمعه مورخ 1 خرداد برگزار شد.

تیم soorena متشکل از آقایان دهقان و رضایی و خانم سالاری و تیم دوم متشکل از آقایان کمالی و فروزانی و محیایی برای مسابقه انتخابی برگزیده شدند.

با آرزوی موفقیت برای هر دو تیم



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۱
فاطمه سالاری

گروه ACM  اقدام به برگزاری هفتگی کلاس های آموزشی برنامه نویسی کرده است. از علاقه مندان برای شرکت در این کلاس ها دعوت به عمل می آید. 

زمان : چهارشنبه ها ساعت 12:15 -13:30

مکان : دانشکده مهندسی - کارگاه شماره 1


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۱۵
فاطمه سالاری
گروه ACM دانشگاه جهرم در نظر دارد در روز جمعه 28 فروردین مسابقه تمرینی برگزار کند .از علاقه مندان به شرکت در مسابقه تقاضا می شود اسامی خود را تا روز پنجشنبه به ایمیل jahromacm@gmail.com  ارسال نمایند. 

با تشکر
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۰۷
فاطمه سالاری

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، روز هایی پر از سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۰۳
فاطمه سالاری
اولین مسابقه تمرینی در تاریخ 10 دی برگزار شد . 
در این مسابقه تیم سورنا متشکل از امید دهقانی و فاطمه سالاری به مقام برتر دست یافتند . ضمنا از اقایان شمس ، نگهداری ، قربانی و لطفی به خاطر زحماتی که برای برگزاری این مسابقه کشیدند تشکر می کنیم . 

سوالات مسابقه را می توانید از اینجا  دانلود کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۵۲
فاطمه سالاری
ای سی ام   ( Association for Computing Machinery )  یک مسابقه برنامه نویسی است که هر ساله در دنیا برگزار می شود . در این مسابقات تیم ها در قالب هایی ۳ نفره شرکت می کنند و به هر تیم یک دستگاه رایانه جهت برنامه نویسی داده ی شود . نحوه ی سنجش تیم ها به این گونه است که در مسابقات حدودا 11 سوال محاسباتی و الگوریتمی می دهند هر تیمی سوال های بیشتری در مدت زمان کم تری  با خطای کم تری حل کند رتبه ی بهتری کسب می کند .

اطلاعات بیشتر در این فایل موجود است . 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۰۰
فاطمه سالاری